GUNAI/Shengmilo

  • Garantija ir Grąžinimas

    Garantija

    Visi dviračiai ir paspirtukai yra apdrausti 1 metų visapusiška gamintojo garantija nuo visų gamybos defektų. (Visi nemokami priedai nėra padengiami garantiniu aptarnavimu.)

    Garantinis laikotarpis ir taikomos sąlygos

    Garantija yra registruojama automatiškai, kai pirkėjas užsisako ir gauna produktą iš mūsų internetinės parduotuvės, ir ji taikoma tik pradinio pirkėjo vardu.

    Kategorija Komponentai Garantinis laikotarpis Sprendimai
    Elektriniai dviračiai Sulankstomi komponentai / Vairas / Diskiniai stabdžiai / Priekinė šakė / Akceleratorius / Stabdžių įrenginys / Valdiklis / Ekrano matuoklis / Variklis / Priekinis žibintas / Galinis žibintas / Baterija 6 mėnesiai Detalių atsiuntimas / Grąžinimas

    Pastaba:

    • Natūrali produkto degradacija dėl nusidėvėjimo, kartu su lūžimu/pažeidimu naudojimo metu, yra visiškai kliento atsakomybė ir nėra padengiama mūsų garantijų.
    • Jei produktas yra pažeistas/piktnaudžiaujamas klientų, garantija bus nedelsiant anuliuota. Tokiais atvejais kompensacija nėra suteikiama.
    • Kokybės problemoms, kurios nėra sukeltos žmogaus, reikia pateikti įrodymus, tokius kaip nuotraukos ar vaizdo įrašai.
    • Baterijos garantija neapima pažeidimų dėl įtampos viršijimų, netinkamo įkroviklio naudojimo, netinkamos priežiūros ar kitų netinkamų naudojimo atvejų, normalaus nusidėvėjimo ar vandens pažeidimų.

    Reikalavimai

    Visi garantiniai reikalavimai turi būti pateikti per info@e-vyturiukas.lt. Pirkimo įrodymas gali būti reikalingas pateikiant bet kokį garantinį prašymą. Galiojantys garantiniai reikalavimai bus apdoroti per per vienerius metus nuo pradinio pirkimo.

    Siuntimo pažeidimų reikalavimai

    NEDĖLSDAMI patikrinkite savo produktą dėl pažeidimų. Siuntimo pažeidimų reikalavimai yra ypač laikui jautrūs. Mes nepriimsime siuntimo pažeidimų reikalavimų, kurie pateikti vėliau nei 5 dienos nuo produkto gavimo. Pastebėkite bet kokį savo produkto pažeidimą ant krovinio važtaraščio ar vairuotojo pasirašymo ant siuntinio. Fotografuokite visus pastebėtus pažeidimus ir pažymėkite nuotraukas, kai tik įmanoma. Laikykite visą pakuotę ir dokumentus iki patikrinimo proceso pabaigos. Praneškite apie pažeidimus per 5 dienas nuo pristatymo klientų aptarnavimo atstovui.

    Grąžinimas ir Kompensacija

    Jei norite atšaukti arba grąžinti užsakymą, mes esame pasiruošę jums padėti! Paprastai priimame keitimo, grąžinimo ar kompensacijos prašymus per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos (remiantis užsakymo sekimo įrašu).

    Pastaba: jei sėkmingai sumokėjote už užsakymą, pagal numatytuosius nustatymus priimsite šią kompensacijos politiką.

    Užsakymo Statusas Reikalavimai Kompensacijos Suma
    Atšaukti užsakymą per 48 valandas (prieš išsiuntimą) Taikoma per 48 valandas 100% užsakymo suma
    Atšaukti užsakymą PO 48 valandų (prieš išsiuntimą) - 95% užsakymo suma (nuskaičiuojamas 5% apdorojimo mokestis)
    Išsiųsta, bet nepriimta 1. Atsisakykite paketo priėmimo atvykus.
    2. Paketas grąžinamas į mūsų sandėlį ir patikrinamas.
    70% užsakymo suma (nuskaičiuojamas 10% grąžinimo siuntimo mokestis + 15% sandėlio mokestis + 5% apdorojimo mokestis)
    Pristatyta 1. Inicijuoti kompensaciją per 14 dienų nuo prekių gavimo.
    2. Pakuotė neatidaryta ir užsandarinta, produktas nesurinktas.
    3. Pakuotė išsiųsta ir nuotraukos patvirtintos.
    80% užsakymo suma (nuskaičiuojamas 15% sandėlio mokestis + 5% apdorojimo mokestis) Pastaba: Klientas atsako už visas transportavimo išlaidas.

    Jei grąžinimą inicijuoja vartotojas, vartotojas turi padengti siuntimo mokestį. Konkreti suma priklauso nuo pasirinktos siuntimo kompanijos.

    VISA ŠI INFORMACIJA YRA PATEIKTA GAMINTOJO, GARANTINIUS APTARNAVIMUS BEI GRĄŽINIMUS VYKDO GAMINTOJAS.